מקומות מושלמים לירח דבש בארצנו הקטנטונת

ארצנו אמנם קטנטונת, אבל יש בה לא מעט מקומות מושלמים ולוקיישנים מרהיבים עבור ירח דבש. אם אתם לקראת יום החתונה המרגש ואתם מחפשים אחר לוקיישן מושלם לירח דבש, אנחנו ממליצים להתחיל לחפש בצפון הארץ. לאחר מכן, תוכלו גם לבדוק לוקיישנים לירח דבש בדרום ובמרכז. אז אם כך, בואו באמת נתחיל עם רמת הגולן.

רמת הגולן הוא אזור מרהיב במיוחד, כאשר בעונת האביב האווירה אפילו קסומה יותר מאשר בקיץ. יש לכם צמחיה פסטוראלית בכל פינה ופינה, מתחמי לינה מפנקים במיוחד, אטרקציות בצפון לזוגות נשואים-טריים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים להנות ובגדול, באזור רמת הגולן יש לכם מלונות בוטיק פנטסטיים, צימרים לזוגות, מתחמי אירוח משפחתיים ועוד. אם רוצים לקבל את מלוא הפינוק, יש לכם גם מתחמי לינה בצפון עם ספא SUPER מפנק.

צימרים בצפון לירח דבש עם ספא מפנק

מוכנים לפינוק האולטימטיבי? אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי צימרים עם ספא, שמהם לא תרצו לצאת. במתחי הספא של צימרים תוכלו למצוא סאונות יבשות ורטובות, ג'קוזי זרמים, אפילו חמאם טורקי ועוד. אם אתם מחפשים אחר צימר לירח דבש בצפון, אנחנו ממליצים על מספר אזורים ברמת הגולן והצפון.

יש לכם למשל את האזור של מג'דל שאמס (מג'דל א-שמס), שבו תוכלו למצוא את הזריחות הכי קסומות ויפות בארץ. מדוע? מכיוון שהיישוב הזה (יישוב דרוזי) ממוקם מאוד גבוה מבחינה גאוגרפית. כפועל יוצא מכך שהיישוב הוא אחד מהיישובים הכי גבוהים בארץ, הוא היישוב הראשון בארץ שזוכה בבוקר להתלטף על ידי קרני השמש. קחו לכם קפה של בוקר, צאו להביט בזריחה ותתחילו את היום ברמת הגולן, הגליל וכו'.

ירח דבש במרכז הארץ – איפה כדאי לחגוג?

אם אתם מעוניינים לחגוג ירח דבש במרכז הארץ, אנחנו ממליצים בחום על האזור של תל אביב. באזור תל אביב תוכלו למצוא מלונות מרשימים במיוחד, כמו גם מתחמי לינה בווילות פרטיות. כך או כך, יש לכם את האפשרות לחגוג עם בריכה פרטית, נוף אורבני קסום לתל אביב וכל מה שתצטרכו.

עוד כדאי לדעת, במרכז הארץ יש לכם גם קיבוצים רומנטיים. כן, קיבוץ רומנטי, מה ששמעתם. מכירים את קיבוץ פלמחים? קיבוץ פלמחים נמצא בין ראשון לציון לבין נס ציונה ויבנה, כאשר הקיבוץ עצמו ממוקם על חוף הים. אם תרצו, תוכלו לחפש שם איזו וילה ללילה או לשני לילות. דמיינו לעצמכם את ההתעוררות בבוקר על חוף הים, פשוט קסם.

אירוח כפרי ומדברי בדרום הארץ

אם אתם אוהבים אירוח כפרי או אירוח מדברי, הגעתם לדרום הארץ. בדרום הארץ תוכלו למצוא אירוח בדואי ואירוח מדברי, כאשר ההתמקדות היא על אירוח בחיק הטבע. בימינו ישנם אפילו אוהלים ממוזגים, ככה שאתם לא צריכים לחשוש מהחום המדברי.

אם תרצו לחגוג ירח דבש באירוח מדברי בדרום, יש לכם מתחמי אירוח שלמים שמספקים את כל התנאים הכי טובים לאירוח קסום. בדרך כלל האירוח יכלול ארוחות, ככה שלא צריך לדאוג להביא אתכם כמויות של מזון לירח הדבש. כמו כן, תוכלו גם למצוא בדרום אטרקציות כמו טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, על גמלים ועוד.

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.
https://yaar-bereshit.co.il/

יצירת קשר מהירה